Концепція НУШ
Основна мета - створити школу, де приємно навчатися, де діти отримують не лише знання, а й уміють їх застосовувати в житті.
До того ж, НУШ приємно відвідувати: вчителям - адже вони вмотивовані професійно, мають свободу творчості та академічну свободу, більше моделей підвищення кваліфікації, отримують матеріальне стимулювання надбавку за добровільну незалежну сертифікаціюучням - бо тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боючись висловлювати власну думку, бути відповідальними громадянамибатькам, які покладаються на співпрацю зі школою та взаєморозуміння.
Що таке Концепція Нової української школи Слово «концепт» - калька з латинської «conceptus» (поняття), від concipio - збирати, вбирати у себе, представляти, уявляти, формулювати, утворювати тощо. Власне текст Концепції НУШ доступно пояснює ідеологію змін в освіті, закладених у новому Законі про освіту. У презентації Концепції «Нова українська школа: Простір освітніх можливостей» представили розуміння: формули НУШ випускника НУШ педагогіки партнерства вмотивованого вчителя дитиноцентризму й виховання на цінностях автономії школи структури нової школи.
Мета і головні компоненти Концепції Нової української школи Основне завдання вчителя Нової української школи: організувати компетентнісне навчання (не знання заради знань - а вміння їх застосовувати в реальному житті, не знати - а вміти користуватися знаннями) забезпечити інтегрованість змісту (внутрішньопредметну і міжпредметну) на основі ключових компетентностей - не шляхом механічного об'єднання предметів, а наближення змісту освіти до сенситивних періодів навчання, особливостей сприймання нової інформації тощо.
Компетентнісний підхід - це місток, що поєднує школу з реальним світом і тими потребами, які ставить перед людиною життя, здатний забезпечити життєвий успіх у суспільстві знань. Компетентність - це динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність.